måndag 22 april 2013

Tillbaka!

Hej!

Idag var första dagen tillbaka på min VFU-plats (Jag är just nu på en högstadieskola). Jag har gjort den inledande planeringen och träffat några av klasserna igen.
Hade jag varit på gymnasiet, där jag egentligen ska undervisa, hade det funnits bättre resurser och då hade projektet varit i flera klasser uppdelade i flera grupper.  Som det är nu bestämdes det att eftersom det finns så lite teknisk utrustning så kommer jag att göra mitt projekt med enbart en klass som kommer att få arbeta som en stor grupp. Jag ska göra en liten undersökning den här veckan för att se vilken klass som är mest lämpad. Jag söker en klass där majoriteten (helst alla) av eleverna har smartphones med kamera. Projektet heter "A day in our world" och är en mini-version av projektet "A day in the world" som ni kan hitta här: A Day In The World

// Hanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar